fjärde raka

hallelulja för dagar i helvetet på morgonen ... GAAAH ! men alla blir små underbara kids om kvällarna , what's wrong ?

idag va det iaf jobb mellan halv 1 och 9 ... jobbade dock över för att jag läste stories för max .. så nu sitter jag här och bloggar . har ju inte hänt så mycket men ändå .. eller jo , andra världskriget mellan mig och chase idag , här ska ni få höra ..

chase hittade på ett ny biljardspel där det går ut på att jag hade stripes och han hade helfärgade kulor och man skulle träffa i hålet på motsatt sida , av biljardbordet alltså . reglerna va att först till tre vinner , man hämtar sina egna bollar på bordet och golvet .. iaf , vi startade och chase vann först till tre genom att utklassa mig med 3-0 , då fick han som pris typ fruktgodis . vi körde en omgång till , då vann jag med 3-1 så han ville göra en gång till för att få mera snacks ., visst tänkte jag . han vinner en gång , jag vinner den andra , i den trejde omgången så åker en av hans bollar över kanten och iväg , reglerna va tydliga att man hämtar sin egens boll , såklart träffar jag alla mina bollar och han får spelet på mig för att jag vann och han ansåg att jag fuskade ! så han kastar bollar hej vilt , skriker och tjuter så mamman sänder upp han på rummet vilket han inte går till .. istället rymmer han ifrån mig då jag ska väcka upp max från napen . kan inte hitta chase på 10 min då jag letat ute och inne och ropat utan svar , får spelet på honom när jag hittar honom i skafferiet ! han tjuter för att han inte vill ta nap då han blev tvingad av mamman , så jag tar tag i honom och lyfter upp honom i famnen och bär honom upp för trappan och lyfter upp honom i sängen , där stannade han och sov tack och lov !

sedan vart det spel nr två från max när vi va ute på studdsmattan , jag hoppade lite med honom men jag kände att min kropp inte orkade det så jag satte mig ner och då börjar max skrika på mig och jag förklarar att jag inte kan hoppa för att jag inte mår bra och det hindrar inte honom för att svara tillbaka eleka saker och räcka ut tungan ! jag säger till honom att nu får det vara nog , jag går in ! han skriker ännu mer och hotar med att skjuta mig i huvuedet, jag bröt ihop för att han är för jobbig just nu  , det är inte okej att man hotar folk till livet och säger att man ska skjuta dom , men jag försökte mig på en omvänd teori och sa att visst skjut mig om du så gärna vill .. ungfan tar upp en pistol och skjuter mig med den ! jag bara går därifrån och han följer efter . usch ! så förbannad va det längesen jag va .

om tur va så hade jag 3 lyckliga pojkar framåt kvällskanten, eller 4 , förlåt.. ringde och pratade med alanna när jag och max tittade på film förut också . hon blev stoppad av polisen idag , för hennes bil inte va godkänd . så hon fick böter och har 15 dagar på sig att fixa bilen , jag skulle varit arg på mina värdföräldrar om dom ger mig en icke godkänd bil . som tur är betalar dom allt för henne , imorgon  blir det även playdate på bibblan och donken :) naaajs . innebär att vi kommer komma hem strax innan 2 , max tar nap och jag är lite småledig , killarna kommer hem strax innan 3 och jag har en timma med dom :P sen är jag off , då lämnar jag huset direkt !! :D ska dock ha en chillkväll imorgon , vi är panka i south riding och aldie :) så det blir väl ändå bio hemma hos mig i guess . ajaaa.

DAVID : shit vad jag älskar dina kommentarer , det glädjer mig verkligen att läsa alla lustiga kommentarer från dig , vart får du allt ifrån ? :) don't stop it , även om jag är negativ just nu :D <3

LINA : vadå svengelska ?! :D
CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: lina

jo du förstår att du skrev.. Åh thats cool.. Sist jag kolla så fanns det inga Å i usa ju.. Så alltså blir det svengelska.. Hänger du med? :-)

2009-03-13 @ 10:49:37
Postat av: Pappa

Freja är på läger i helgen, hittade inte sin DVD-spelare innan avfärd. Letade febrilt, hon ringde mamma på hennes mobiltelefon, inte, ännu mer förbannad. Frågade Freja om hon inte glömt den i mammas bil, och då "PLING". Sa inte mamma någonting om en blå väska, det ligger en sån på golvet i min bil sa jag. Skjutsade en lycklig Freja till väntande kompisar. Hej från pappa.

2009-03-13 @ 19:36:38
Postat av: David

Herregud vilka ungar. Maniska, mordiska, tjuriga, skrikiga osv. osv.:) vad göder ni dom med egentligen? Radioaktivt avfall? haha.

Tycker det är jävligt hårt utav dig att utan några som helst problem bara GÅ efter att ha blivit skjuten! skapligt hård!!:D haha.

Och du, om du tar dig en funderare så finns det fler personer som gömt sig i skafferier;) haha. nämner inga namn, ehum, David, rickard, gustaf, jacob, robert.... hahahha. ehum!

Nej men tjena:D



2009-03-13 @ 21:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0