förlåt ,

men jag har ingen ork och blogga nu ... kan uppdatera lite snabbt (kommer säkert bli långt ändå) ..

lördagen/söndagen
australiensarna drog ut och johanna och jag tog en walk in dc by night.  riktigt skön kväll , slapp ha ångest över att vara dålig dagen efter då det innebar jobb .. vi åt på hooters med ju , vet inte riktigt vad jag tyckte , spännande iaf . johanna och jag är tillbaka på hotellet vid 4 på morgonen , för vi flyttade ju fram en timma , jag tog ett bad för jag småfrös .. vi somnade och vaknade upp vid 10 och inga australiensar på rummet . haha . jag ringer alanna och säger att hon måste tillbaka till hotellet för att om en timma åker jag .. alanna frågar mig om heather va på rummet .. NEJ ? haha . då hade dom splittras . men alanna va tillbaka vid halv 11 och heather kom 10 min innan 11. packade ihop alla saker och sedan utcheckning .. stressa hem som aset och va hemma 12.45 , började vid 1 . kan inte bli bättre :) jobbar klart mina 5 timmar och tar det sedan lugnt med film framför datorn och somnar tidigt .

måndag
började vid 9, max och jag har verkligen inte kommit överrens idag . UNGE! vi började redan vid 9 att gnälla , han åt inte upp sin frukost så han vart tjurig på mig för att jag sa åt han att göra det . vi kom iväg på playdate vid halv 11 . alanna kom över med hannah . vi åkte till lekplatsen men gjorde först ett stopp på starbucks , hehe . blev starbucks i en halvtimme drygt . riktigt skoj , barnen klagade inte iaf :) + att mitt ögongodis jobbade ... :D sedan åkte vi vidare till playgrounden och va där till halv 1 .. usch . det började med att när vi skulle åka ner i rutschkanan så va det en kille som skulle åka före oss, max kickade till honom och jag sa till honom att så gör man itne , då surar han . ajaa. vi lekte vidare .. han och hannah ska åka ner i rutschkanan , hannah har gjort sig redo för att åka ner och då knuffar max ur henne ur kanan . då måste jag säga till honom igen och be honom säga förlåt till hannah . han blir skitarg och skriker , knyter näven och ger mig ett slag över halsen.. helvetet bröt ut och max föll i tårar när jag grabbade tag i honom , man gör inte så ! så jag va arg på honom ... tillslut lugnade han ner sig och han sa förlåt till både mig och hannah och jag fick en kram ! helvete nr2 kommer när vi sitter i bilen och ska åka hem . max börjar på att han ska knäppa bältet , sure , men jag ville bara efterspänna det .. då börjar han skrika att jag inte får röra honom och att jag ska åka tillbaka till sverige !! jag säger då ärligt att ja max , vi kan åka hem och jag packar väskorna och åker hem så slipper du mig ... han ångrade sig dock direkt och tur för det !  helvete nr 3 kom i bilen när jag skjutsade ungarna till awana , max måste veta typ två rader om gud .. max sitter och tror han är rolig när han dummar sig när han ska säga ordet "prepare" ... så efter ett par gånger blir jag förbannad och säger till honom att det inte är roligt , efter det lät det minsann bra ! så jag kände att det va skönt att jag slutade vid 5 ..

alanna kom förbi vid 7 någongång och vi for till starbucks för en frappuciono , beställde en medium fick en large , tackar :) vi satt ner och kom överrens om att göra något . åkte och bowlade i centreville .. det va billigt att bowla idag så det va mycket folk där så vi fick vänta ett tag . under väntetiden roade vi oss med att störa dom som jobbade där med att byta quarters med dom :D så nu har jag florida .. yeeah . behöver dock en massa mer :) jag ska ha alla innan jag åker hem iaf . tillslut fick vi en bana och ett trevligt grannbanesällskap :D jag måste också påpeka att jag sopade banan idag . hehe . efter två omgångar och trevligt sällskap beslutade vi för att äta någonstans.  det blev applebees i chantilly :) najs mat och rolig servitör , han va hos oss hela tiden , det första han sa va att kul att höra några som skrattar på detta ställe :P det va bara en riktigt oseriös kväll idag.  skrattat som aldrig förr , lärt mig lite australisk accent , måste ju hitta en accent då amerikanarna inte tycker jag har någon :P fick höra av 4 olika personer att jag inte har accent i helgen ..  lite kul sådär

PS dessutom vill jag påpeka att det är min 20 vecka här idag :D tiden går fort .. om cirka 35 veckor är jag hemma i sverige :P see yaa

PSS jag va lat även idag, orkar inte lägga ut bilder från helgen , har dock gjort ett album på facebook för dom som är vänner med mig där

PSSS detta inlägg vart nog ganska långt ändå ;)

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: Josefine

Men duuuu, 35 veckor ? :O det är sjukt lång tid, jag vill att du ska komma hem NU för jag saknar dig sjukt mycket <3<3

2009-03-10 @ 16:58:51
Postat av: belinda

Håller med josefine! Vi saknade dej i helgen under våran tjejkväll. :( hade behövts någon som du som kan underhålla lite, när alla var så trötta :P

2009-03-10 @ 18:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0