gaaaaaaaaa!!!

jag gillar inte detta land just nu ....  mitt imunsystem står inte emot någonting ! jag är trött på att vara sjuk !  dessutom har det varit en kissvecka för mig och max, jag vet inte vad problemet är .. men ork för honom har jag inte för tillfället . förutom det så har det väl inte hänt så mycket , har jobbat och varit trött i stort sett .

imorgon är det fredag och jag är ledig efter 4 fram till söndag morgon kl 11 :) då är det kalas på chucke cheese :P och jag ska jobba och hjälpa till då , massa släkt kommer .. kul , länge sen man såg dom . måste köpa present snart med , batterier och någon cool sak :D finns mycket att välja på då max har tjatat om att "åh , that's cool , i want that for my birthday" då han kollat på reklamen mellan cartoon .

men nu orkar jag inte skriva mer så här kommer bilderna från helgens turism :D


















CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: David

Ser ut som du haft en gemytlig tripp till Dc;) En liten fråga? har dom installerat studsplattor där? för det ser väldigt hoppigt ut på bilderna;) haha.

Posen verkar du har hittat med;) O murar,o folk, o flaggstänger, ja herregud vad grejer det finns i DC. Till och med en proppmätt amerikansk polis/säkerhetsvakt? haha.

Verkar jobbigt med ungen(max). Tycker du ska hötta lite med fingret åt honom o säga att är han inte snäll så blir det rostig järnspik i födelsedagspresent. Det är jätte effektivt:) eller, nja, när mamma sa det till mig för att jag bara bråka med syrran o tjöt hela dagen före min, låt säga 5e födelsedag, så blev det kanske inte något succéreusltat direkt:) haha.



Take care:)

2009-03-12 @ 19:24:31
Postat av: Lina (",)

Jag blir jädrans avis . . Vill oxå kunna gå med flipfloppisar !!! ... tihih...å just det . . Så nedrans fränt att max så åh med Å :D I love din svengelska :D

å sen håller jag med David en Rostig järnspik eller en Geeet :D

XO

2009-03-12 @ 20:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0