jobb, bio och snö


JOBB
vilken dag måste jag börja med att säga . började jobba vid 10 , lite halvlugnt med max tittandes på cartoons . jag hade en chase-erica dag idag . körde honom till basketbollmatchen han hade vid halv 1 , jag packade lunch och va jätteduktig . det va första gången jag såg honom spela faktiskt :) kul att se dom små knattarna . dom förlorade dock , men chase förlorade med flaggan i topp , han gjorde 3 av 4 mål som det laget han va i, + till honom :) efter matchen så va vi tvugna att åka direkt till awana-games , något kyrkligt kul dom hade i ashburn . fyra olika kyrkor tävlade i grenar där det innehöll ballonger , springande och dutchball ?! jag visste vart jag skulle på ett ungefär, men körde fel när vi va i närheten av dit vi skulle . lagom frustrerad va jag efter att ha fångat varenda rödljus utav 10 liksom , jättekul tyckte chase i baksätet.  skönast va att max va hemma med grandma och tog sin nap , så jag har inte behövt lägga ner någon tid på han idag , han är ju den som kräver mest uppmärkssamhet :P men iaf,  jag va borta i 4 timmar med chase , kom hem och grandma berättade att max och hon hade pratat lite. dom hade suttit och målat på en dashboard ?! aja . men så hade hon frågat max :
G: så max, vilka är det i din familj?
M: garrett och mandy
G: vilka mer?
M: blake och chase
G: vem kom sen?
M: men det vet du väl ?!!!
G: vem ?
M: erica ! och sen max och sedan baby reece :)

haha, så sött att jag kom före max :D han är en raring ibland <3 har även träffat garretts pappa nu med, han är i stan lagom nu när bebisen har kommit , kul att man har träffat alla far och morföräldrar nu :) alla är jättetrevliga så det känns super . imorgon kommer nr 7 till familjen också :P can't wait too see him :)


chaseee #10 och hans team och
coach-look-a-like-a-swedish-actor :)

som knattefotboll , alla på bollen :)
jag satt och småfnissa åt kille i glasögonen , dom va två
men fick bara en på bild, hehe


ungar överallt och massa supporters

BIO
fick telefonsamtal från alanna , blev starbucks och sedan biosar .. först fired up igen :):):):) gillar den filmen . sedan direkt efter smet vi in på confessions of a shopaholic :):):):) gillar båda filmerna skarpt så det gör inget att jag sett dom två gånger , det vart ju två biosar för en ju . hehe . vi köpte ju också popcorn och delade, galna alanna bara , vi testar en stor bara för att . tjena , vi åt inte ens halva popcornen och då såg vi två filmer . bra gjort ++++

SNÖ
vi kommer ut från den sista bion strax innan tolv och jag känner att det snöar , och det hade till och med lagt sig lite snö på backen och då säger alanna att det är första gången hon ser så mycket snö :) det va lite sött . hon har ju aldrig kört på halt underlag förut heller , vi fick även skrapa rutan och dåå grep erica in med ett av sina alla kort i plånboken och sprang runt bilen och skrapade alla rutor . skrattade gott och skitungen börjar köra ifrån mig , jag förfrös nästan ett finger så kallt är det ute just nu . hoppas det lägger sig så pass mycket snö att man kan åka pulka , annars är det bara onödigt !  det skulle tydligen komma 9 inch snö ikväll . vet inte hur mycket det är , men det låter mycket :P

här kommer förresten gårdagens bilder från bowlingplaydaten








CHOP CHOP


Kommentarer
Postat av: Mor

1 inch = 2,54 cm så alltså 9 inch = 22,86 cm :P

2009-03-01 @ 11:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0