karaoke

haha, fredag va det jobb mellan 9 och 4 ..  blev playdate med saara och alanna på bibblan och donken :) fredagmorgonen bjöds också på en femte raka .. suck och pust och stön . men nu har max varit vanlig sen hans nap igår . jag hoppas inte på mer skitdagar , jag kommer inte orka mer sådana "/


långbord på donken ;)

fredagkvällen avrundades på applebees med god fish and chips som vi förövrigt är kända med att äta där nu .. vi tryckte också på oss lite efterrätt och sedan vart det karaoke för hela slanten . jag och alanna träffade ice i måndags när vi käkade där och han jobbade även igår och igår så träffade vi även vic som också är servitör så dom valde att stanna kvar efter dom slutat och hängde med oss :P haha . det slutade ju som det gjorde . alanna tvingade på mig två duetter , dance with somebody & sweet home alabama . det va riktigt skön stämning , alla kände typ alla i den lilla baren , folket där tyckte vi skulle komma tillbaka nästa fredag .. vi får väl se hur det blir med det . jag hade en trevlig kväll och inte mer än så , slutade med frukost för killarna på ihop medans jag och alanna satt proppmätta sen maten . vi kom hem helskinnade vid klockan 4 och jag fick en nattgäst , en snarkande sådan också :P


en biljon låtar att välja mellan

jag och min "80-tals stil" fick jag höra :P

jag med fancluben vic och sye (hej , jag är vit och från sverige)

sen våra turtorduvor A & ice

avslutar med denna kärleksfyllda bild från A , thanks


vaknade upp vid 10 idag och a åkte hem och jag stannade upp med pojkarna lite , men drog mig snabbt tillbaka till sängen .. tittar på en film med jessica simpson i armeen och inser att alanna glömt kvar sin blueberry i min säng .. så efter filmen , som jag rekommenderar , så bankar bruden på min ruta och skrämmer skiten ur mig för ingen är hemma och jag hör inte ringklockan . vi snackade lite med sverige och drog oss sedan mot walmart och köpte lite presenter till maxi , fast har mera dagar på mig då hans födelsedag inte är förrän på tisdag egentligen. men imorgon väntas det jobb på chucke cheese .. vi får väl se hur trött jag är , det har varit en tröttsam dag idag så jag kommer gå till sängs nu . gonatt !

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: josefine

Du verkar ha det lika bra som vanligt märker jag :) och jag hoppas att allt är underbart med dig, nu börjar jag räkna ner månaderna tills du kommer hem <3<3<3

2009-03-15 @ 14:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0