strep throat ...





jahopp .. dumma ungar som smittar mig såhär innan florida och allt "/  i söndags natt hade jag fruktansvärt ont i halsen , kunde knappt sova. . det blev måndag och sjujävla huvudvärk och halsont hade jag , jag "jobbade" mig i genom dagen genom att titta på cartoon .. bra gjort . åkte och köpte painkillers på giant för en liten slant . dödade ingen smärta !! sömnlös inatt ... gjorde ont som bara den när jag sväljde .. ligger och lider i sängen på morgonen eftersom jag hade sovmorgon , åker och hämtar max och rhea på preschool och hem på lunch . chase och mandy kommer hem efter att ha varit hos doktorn , så hon beställde en tid åt mig med eftersom chase hade strep throat .. visade sig att jag också hade det , det är ungefär som halsfluss . MUMMA ! men doktorn va jättetrevlig och det är lustigt men hon bara : jag såg att du kommer från sverige , men du har ingen accent överhuvudtaget ... lite kul att få höra sånt faktiskt :) efter det åkte jag med blake till velocity och sedan hem för att åka till giant åter igen för att hämta ut lite dyr medicin ... hela 80 dollar !!!!!!! (kostade från början 125 dollar , men dom skärde ner det till 80 tack och lov , men ändå dyrt ! ) , så nu måste jag skicka iväg till min försäkring eftersom jag fick ta av mina sparpengar .. fy !


dyrt att vara sjuk i detta land ...

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: David

skapligt då. låter som en riktig höjdaromgång du fått:) Pillren ser ju annars rätt så goda ut tycker jag;) nästan som typ malaco truly godis;) haha. Våren har ju nääästan kommit till kisa annars. Det var idag 31/3 upp emot 15 grader. helt underbart skönt. Sitter just nu på jobbet dock, 02,22, och vi håller på o rengör. spolat "utskottskaret" som det så fint heter. en ca 8 meter hög stålcylinder som jag krupit in i och stått o sprutat med högtryck. varmvatten dessutom så det blev varmt så in i helvete. så det blev samtidigt ett litet effektivt bastubad, på betald arbetstid:) Yeah!

En sudokubok till toan.. hmm, låter som om du sitter o slappskiter lite väl ofta va?! sitta o lösa sudoku samtidigt, risk för att det torkar... jaaa, vilket härligt samtalsämne!

men tre solglasögon? du kan ju bara ha ett par åt gången. gör som jag, köp ett par. slarva bort, sätt dig på dom, eller något liknande, sen kan du köpa ett nytt par. sen kan du ju hålla på så hur länge som helst, och eftersom du älskar solglasögon så mycket, så kommer du ju få köpa Massor med Solmusslor:) haha

och du, jag ser inte riktigt logiken i att tvätta lakan och skit samtidigt? känns ju lite som a waste of time, men du kanske var sysslolös, vad vet jag. haha. ganska suspekt tidsfördriv i så fall;) haha.



Nu ska jag ner i något mer hål, Och inte något sådant hål Erica! usch! behave!



Later pal!!

2009-04-01 @ 02:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0