tisdag var det här

eller är i ett par timmar till iaf .

idag började jag inte förrän vid halv 1 som vanligt , kollade på en konståkningsfilm på datorn och får ett samtal från belinda på skype , det va ju inte igår :P men det va kul som tusan att höra något från er :) mera sånt tack .
vips så va klockan mycket så jag va tvungen att åka och hämta max och rhea . vi är alltid sist ut från preschool , haha . jag är aldrig förvånad över att vi är sist , för det är såhär , att mina kids leker rymdraket i deras skåp så jag står snällt och tittar på för jag vill inte ha bråk sen så måste jag tillslut säga,  hejdå max och rhea , nu går jag . så dom kommer springades efter mig ;)
vi åkte hem och max tog lunch , som vanligt nära en timma . jag blir så frustrerad över att jag måste tjata ! men han tog sig i genom lunchen . tack för det ., denna dagen kändes extra segt också , för igår åkte blake hem tidigt från skolan så han va sjuk idag så jag räknade inte med velocity idag , men klockan blev 2.45 och mandy kommer och säger till mig att jag ska köra han dit , en lättnad för mig som hade ångest för vad jag skulle göra med max i två timmar ;) hehe . so off we goo och vi släpper av blake och jag drar med mig max till giant , för vi har absolut ingenting att göra på velocity . väl på giant åker max i en vagn med en bil därfram , det tycker han är jättekul , speciellt när jag springer med den där :D vi spenderar ungefär 30 min där och hinner på den tiden köpa en frappucino och en kaka :P
hemma igen vid 5 och vi spenderar en timma ute i solskenet , sedan for vi inåt för att spela lite spel vid 6 , så vi spelade zingo , det började med att jag och max spelade , sedan kom chase , så jag och chase spelade , sen kom garrett också och ville joina , ganska kul spel det där måste jag säga. 

det va väl i stort sett det jag har gjort idag , inte hänt så mycket mer .. tror dock att max håller på att bli sjuk .. för han låter konstig i rösten och tjuter såfort jag säger nej eller om något inte är som han vill , sen somnade han i bilen påväg till velocity också .. hoppas inte han blir sjuk , iaf inte imorgon . för då är det playdate som gäller , troligtvis hos laila eller sofie . sofie är ju dansk och förra veckan pratade vi på msn och vi skrev på danska/svenska , sjukt att man förstår så mycket . vi har aldrig pratat så innan , vi snackar alltid engelska med varandra , så konstigt att prata riktiga språk med varandra och ändå förstå .. iaf ,. max kan bli sjuk på torsdag :) då kan vi titta film hela dagen . hahahaa. 

nä , nu funderar jag på att ta på mig träningskläderna och dra en löprunda på typ 20 min , för mer orkar jag nog inte :D haha . tränade ju igår som sagt , skönt va det . lite av träningsvärken släppte , men magen spänner fortfarande .

CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0