kukhuset

efter traningen akte vi till sjukhuset med svullo (malin) ... hon har hamstermandlar , lider med henne .. men som sagt akte vi till sjukhuset och malin maste ta pa sig en ful mask for hon hade feber och massa saker . bara en sakerhetsgrej nu nar svininfluensan ar har . hon va lagom fin i den maste jag saga . vi satt dar i vantrummet och sedan blir hon upp ropad for att fylla i papper eller liknande och jag sitter dar sjalv .. jag lyckas ryka ihop med ett par aldre damer som sitter jamte som sa : ahopp ., da har hon svininfluensan , det ar darfor hon ar har ... javla tanter tankte jag som bara tog for givet bara sadar sa jag svarar arg att NEJ DET AR INTE DET , det ar bara halsont typ .. och dom borjar pa med att man vet aldrig och sitter och kaftar alltsa ...  sa resten i vantrummet borjar stirra pa mig . tur att malin kom tillbaka efter det . jag va arg ! man tar inte forgivet bara sadar ! vi trodde det va strep throat men det va nagot virus hon hade fatt , sa det blir medicinering for hennes del stackarn . men vi hade kul anda ..


fint malin , fint !


vantan pa provsvar , vi hade trakigt

vart ar pulsen ?!


ja just det . innan vi akte till sjukhuset sa besokte vi svenska huset och kaka bilar ., YUM ! sedan prata vi med en svensk nisse som ar kand fran rediriet , fraant . sa vi snacka med han . javla kandistat dag det dar.

CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0