måndag

ojojoj , tillbaka på jobbet , trött som aset men annars helt okej .. vi playdatade imorse , åt lunch , pysslade , max jävlades och tog sönder altandörren så han spenderade en timma på rummet , skjutsade dom till awana sedan blev det färjan <3 , gooosh .. efter färjan blev det en måndagstripp till älskade johanna , mat på thairesturang sedan skivinköp på best buy , älskart ! bilen är full av bra musik . johanna och jag åkte hem till henne för en titt på one tree hill och the hills .. drog mig hemåt och dunkade bra musik i bilen .

imorgon blir det några timmars jobb sedan aupairmöte , det börjar 5.15 så jag hoppas jag kan sluta tidigare . efter det blir det häng med camilla :)


sånna lappar får man ibland ;)

max va så stilig i fredags :D

äckliga fågelungen malins värdbarn thomas hade hittat som jag berätta om

garderobspynt från dagens "art and crafts", nice huh?

 
(bara för att han kan vara söt ibland) "bom bom firepower"



salig blandning på video och bilder .. hamna efter lite där .. har inte riktigt haft tid och ork med bloggen .. SKÄRPING !

dessutom har jag varit för upptagen för att prata med min familj också , pratade med syster jonna idag . that's it . har inte pratat som i hört min mammas röst , har chattat men inte mer än så , känns lite konstigt sådär . ajaa , men hon vet att jag lever trotts allt .

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: Soa

alltså seriöst!

Dom härmar mig !, jag lämnar ju sånna lappar med , haha ;D Missyou <3

2009-05-19 @ 10:50:22
URL: http://missguerrero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0