onsdag var det här

GRATTIS CAMILLA SOM FYLLER 20 ÅR JUST NU (SVENSK TID) , så imorgon blir det kalas hos henne , looking forward :D

tillbaka till onsdagen då .. började jobbet vid 9 , pigg som bara den . måste varit badet och egentiden jag hade igårkväll.  la ansiktsmask och sånt . skönt :)
jag och max gjorde oss iordning för att gå på playdate hos sofie , så himla skönt att det är gångavstånd för det va jätteskönt väder imorse och då blir man ännu piggare :) aja, vi va där till 12 sen hem på lunch och pyssla .. max gjorde ett halsband i alla olika färger , sweet . jag gjorde två armband till mig själv :) efter det va vi ute i flera timmar och gungade och åkte lite tramptraktor . sedan skjutsades blake till lax-träning (lacross) . jag va på kanonhumör och fick för mig att laga mat också . haha. gjorde kyckling , ris och curry med kokade grönsaker .. det va mycket uppskattat av familjen . tackar gud för det :)

så nu sitter jag här . skulle tittat på hockey tänkte jag men får inte in kanalen så det blir väl inte så .. tittar istället på grease :D länge sen nu . funderar på att åka och unna mig något sött från affären också , länge sen nu . vi får se ..

det var väl det i det stora hela för dagen ... imorgon blir det ju som sagt kalas och på morgonen ska jag och laila åka till michaels för jag ska köpa scrapbook grejer , har bestämt mig för att ta tag i det där nu :) jag älskar att pilla med smågrejer och detaljer . ska bli skoj , eller vi får se hur länge jag tycker det är kul :P blir iaf något att underhålla sig med ..

CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0