vuxenpoang

jag kanner att jag har samlat pa mig massa poang idag...

eftersom min baby reese ar 3 manader nu sa har jag mera ansvar for honom.. och idag lamnades jag sjalv med alla fyra ungarna .. spannande .. gick utmarkt kanner jag .. gjorde aven mitt forsta blojbyte idag , sa nu kan ni inte mobba mig for att jag inte gjort det forut :) YEEES ..

det var val det .. sovmorgon imorgon med horde jag idag .. borjar inte forran vid 1 , naajs . far se vad jag gor pa den tiden  , sover extra mycket tror jag . haha . kanske ta en promenad ocksa , sant som marks .

hamtade aven min alsklingsbil idag , mina frambromsar hade inte matt sa bra ,. sa det blev byte pa dom..

men nu maste jag kila .. maste se so u think u can dance :):) alskar det programmet ..

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: David

Stackars lilla bil. Förstår att bromsarna strejkar, Du kör ju så förbannat!!!

2009-05-29 @ 18:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0