äventyr

har det varit dom senaste dagarna .. eller inte så jättemycket :P
i lördags va det halloween och mamma och syster byggde ihop ett fint litet halloween hus :) efter det åtke vi på en minigolf runda .. så vi behöver ju inte säga mer om det :D nevars . jag förlorade så det skrek om det ! men jag fick faktiskt en hole in one , yeeeeah ! jättefina golfbanor och roliga annorlunda, inte som hemma i pinnarp direkt :)
efter golfrundan matade jag och freja lite alligatorer med ett spö . hehee , kul att reta dom små liven . efter våran matning åkte vi hem till huset och slappade till det, för klockan blev ganska mycket .



söndagen åkte mamma, pappa, jonna och jag till stranden borta vid tampa på västkusten . inte det finaste vattnet , men jag badade som om jag va född i vattnet , det är så jobbigt att ligga och pressa på stranden :P vi stannade cirka 2 timmar innan vi begav oss hem till en inte lika glad freja johansson som tjurade till och inte skulle med, det gjorde jag också från början , men jag valde att följa med och det är jag glad för att jag gjorde ..
på kvällen blev det mat på cici´s pizza , där det är buffe och grejer , kalasbra .. fri dessert , då blev jag lite tjockare :D efter maten blev det shopping , eller ja , jag köpte en handduk och en tshirt bara :D hehee. men dom andra shoppade på , iaf mamma, för nu har ju hon inget inträde till disney att köpa ;) vi kände inte att vi orkade med ännu en ny park ..



idag då , då ska vi strax packa iväg oss till stranden för lite sol och bad, eller iaf för dom andra , jag gör nog inte det . men det kommer vi bara göra i några timmar då vi åker upp till busch garden igen , jippiiiiii !! :D massa mer rollercoasters . sånt gillar vi :)


men jag hoppas ni får en trevlig dag , snart kommer jag hem och då är det inflyttningsfest hos kära josefine och robin på lördag :) landar klockan 12 i lkpg , åker hem och åker tillbaka till lkpg , det är så vi gör det :)


Kommentarer
Postat av: josefine

åhhh fattar du hur glad jag blir när jag läser att du vill komma, vi kommer ha grymt kul, förbered dig på en sjukt rolig kväll! LOVE <3

2009-11-02 @ 16:39:48
Postat av: Anonym

Coolt hus!

2009-11-02 @ 17:16:41
URL: http://punkie.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vad Roligt det ska bli Erica :D WIIHIIUOU

2009-11-03 @ 14:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0