BACK HOME

jahaa, nu har det börjat smälta in att jag faktiskt är HEMMA ...
igår kom jag hem till linköping vid 1 tiden då underbara vän lina plockade upp mig :) och vi åkte på en premiär runda på systemet :D
och jag hade svårt att vänja mig vid att det bara pratades svenska , hade också problem med toaletten när jag kom hem , kunde inte hitta spaken på sidan av , men det va ju bara att inse att den satt på toppen ! bara en sån grej .

jag och lina gjorde iaf oss iordning efter premiär ätande av keeeebab för första gången på ett år :) mumma ! pillan kom och plockade upp oss innan 7 och vi plockade upp resten och drog oss till stan på inflyttningsfest .. sjujävla kul va det att träffa gamla gänget igen :D alla mina goa grabbar : ) och såklart brudar .. kul att dom flesta kunde närvara .

vi drog iaf iväg efter en mycket lyckad förfest hos josefine och robin , som förövrigt har en underbart fin lägenhet , ner till ågatan för att kika in på någon klubb , jag slutade på 3 st , först på platen där vi hängde i stort sätt hela kvällen , men vi kikade även in på 55an (och där hittade jag kusin daniel) och även på plaza (där systeryster och kusin hängde) ..

blev upphämtad av killarna juthe och vi va två för mycket så jag och pillan drog kofferten hem :P ringde visst ett samtal och slocknade som en gris efter det : ) mycket trevlig dag ..


jag och min älskade vän lina

älskade vän belinda

mina vänner och jag är ganska snygga va ? :)
sen hängde tyvärr inte kameran med mer (tur va väl det)

idag vaknade man upp lagom söt om fötterna , vi skulle in till farmor för att fira "fars dag" , som jag totalt hade glömt bort att det va :P men jag träffade hela släkten på pappas sida och det har jag saknat, busade lite med favoritpojkarna philip och albin :) mätt för flera dagar blev jag iaf , farmor är bäst <3

När vi sedan kom hem igen så tog jag visst en liten nap igen och gjorde lite skypesamtal med alanna : )

nu sitter jag här och har snackat med ännu lite folk på msn och facebook ... imorgon har jag en fika inplanerad med pillan som så snällt bjöd över mig i min morgondags ensamhet :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0