börjar få en viss ordning

PÅ ALLT !! typ : )

nä men just nu känns det bra . har börjat med min älskade fotboll igen, hade träning igår , och har en jävla skön träningsvärk idag . skönt att veta att man har gjort något bra :)

vaknade vid 20 i 2 idag . en liten bättring på vägen om att komma in i sverige tiden . haha .

packat upp det mesta av min skit och börja få en viss ordning på det . jag har ton av kläder känns det som :) men det är alltid kul och innebär 0 shopping på ett bra tag ;) innebär också en hel del moneysaving for me :D yaaaaj ..

jobb känns sådär just nu , har fått en del information om lediga platser här och där, så jag ska skriva ett cv och sen börja ringa runt lite .. är sugen på att testa något nytt, så kanske inget handel för mig på ett tag . men jag måste verkligen ta tag i det där med jobb , så det går att få ihop en del pengar till en viss framtidsdröm :)

nää, nu ska jag laga en fläskfilé a la potatis med bruwwnsås :) pappa lärde mig hur man gjorde sås igår : ) heh , jag har ju aldrig varit en kock , fick inte pappas skills tyvärr .. men det är bara att ta tag i livet och lära sig , bättre sent än aldrig !

HOPPAS HOPPAS HOPPAS

Kommentarer
Postat av: julia

Kul att höra hur du har det =)

Tyckte väl att det hade varit lite väl tyst på länge nu!!

2009-11-16 @ 22:32:57
Postat av: josefine

haha :) hörredu, vi måste ses nån dag? :):) vi får höras <3<3

2009-11-17 @ 12:33:16
Postat av: pekka

Du var som en gasell!!!

2009-11-18 @ 22:49:32
Postat av: pekka

Du var som en gasell!!!

2009-11-18 @ 22:50:01
Postat av: Jemini ♥

Hey girl!

Vill bara tips om en grymt bra sida om man snabbt vill få mera besökare på bloggen :) Bli medlem på http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=jemini

Det är enkelt, går fort och du får garanterat massvis av glada läsare! :D

2009-11-18 @ 23:05:29
URL: http://jemini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0