inflyttningsfest och olyckor

i lördags stod det inflyttningsfest på schemat , så gjorde även ett besök till trehörna för att träffa moster kerstin och kusiner och kusinbarn :) så vi tog det där släktkalaset först .. kul att se dom flesta igen faktiskt .. och barnen hade växt massor :) vi stannade ett par timmar och mamma tog en öl till maten så jag blev chaffis ... PANG I BYGGET KAN MAN SÄGA ! körde nämligen på en jädra hare .. fysatan vad uppmärksam jag blev efter det ..

hem kom vi iaf , och jag kastade på mig lite nya kläder , fyllde upp volvon och plockade upp pillan och linus . älskade linus kommentar : OJ , vad har hänt med ditt hår ?! du är ju blond ? hahaa , så kan det gå om man inte hänger med . vi plockade även upp emmy med pack i stan och drog oss till amanda och robert :) jättefint bodde dom . tyvärr lider jag med dom som fick städa upp skiten efteråt .. vart tyvärr lite tråkigheter påvägen in till stan , men in kom vi och jag va inte sådär lagom pepp , men jag fick inträde till platå betalat och blev på lite bättre humör .. hade skoj med mina kära vänner :) kom dock inte hem förrän vid 5 imorse . men det va en värd kväll och jag är stolt över att jag hade en vit helg :D

jag är nog alltid snyggast på festen tror jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0