1 år

för ett år sen packade jag väskorna och drog till staterna för att jobba som aupair .. förväntningarna var stora och jag trodde absolut inte att jag skulle klara ett år och att det skulle gå så snabbt ?! tiden bara flög iväg :( fast nu känns det faktiskt skönt att det är över i stort sett . jobbar 4 timmar imorgon , som jag egentligen inte skulle jobbat . men äsch , det är mellan 4.30 och 8 , inte så farligt .

mandy frågade mig idag om jag hade några planer för imorgon , för hon ville ta med mig ut på middag tillsammans med barnen , garrett hade visst dragit till texas idag . haha. så han är inte hemma förrän imorgon kväll . men det ska bli kul att ha lite mer tid tillsammans med familjen innan man åker . jag kommer ju tillbaka för att hämta väskor. men ändå . kommer ju inte ha jättemycket tid att säga hejdå :(

berättade för max idag att han hade två nätter kvar att sova sen åker jag, så imorgon får han leka vad han vill sa jag till han . han bestämmer och jag gör som han säger :) innan jag berättade att jag skulle åka sa han att han ville leka med ella :P sen ångrade han sig snabbt , tur det . även om han i flera dagar har gått och tjatat om att han vill att jag ska åka hem :P

kvällens prioritering har varit att packa och få iordning på rummet .
här kommer kvällen i bilder


hej och hå vad grejer jag har

det blev till att slänga en hel del, bland annat ...

mina foppatofflor (tar för mycket plats) och ...

min kära badrumskompis DUCKY :( RIP på mina saker !

det va en jäkla röra där ett tag , ganska fint på denna bild må jag säga

men sedan vart det fint och TOMT ! usch , känns inte som mitt rum längre!

TOMT va det här ...

... och HÄR  ..

och HÄR ! :(

här är min badrumskompis nr 2 , han är för tjock för att jag ska våga
ta i han eller våga mig på att döda han ! ni ser ju hur mycket han äter!

skit som jag inte behöver :D ska åka till alanna med det imorgon

usch vad skit man samlar på sig på ett år !

men nu är iaf väskan packad för onsdagens morgontripp till NY ,
efter mycket krångel med vad som skulle packas så har jag äntligen
kunnat zippa igen väskan och nu är jag stolt över mig själv :)

eftersom jag är så stolt över mig själv och att det inte tog 2 dagar att
städa mitt rum (som vanligt) haha, men iaf, eftersom jag är stolt belönar
jag mig med en lite sovmorgon i min underbara säng imorgon ,
kommer sakna denna säng en hel del.

GONATT

Kommentarer
Postat av: Julia

Men usch va sorgligt!!!! Vad ska vi göra utan våran gängledare?? ;)

2009-10-21 @ 02:04:23
URL: http://callh.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0