död?!

nej , dålig uppdatering jag vet. men denna gång har jag faktiskt en bra orsak , nämligen att min kabel till datorn brann upp, så nu har jag köpt en ny för 100 dollar för dom som ville veta :D lätt värt det .. för jag har varit fett uttråkad sen i tisdags då batteriet i datorn dog .. nu vet ni..

nu är jag hos malin iaf :) min värdfamilj åkte till florida imorse, så jag blev chaffis till flygplatsen vid 7 imorse, yeeeeh ..

men nu är jag iaf ledig tills på måndag då jag ska plocka upp dom igen :P

kvällen planer är oplanerade än faktiskt .. blir väl en liten utgång :P tss , sen kommer christin , yees!
så vi hoppas på äventyr i helgen ..

neej, nu vet ni att jag lever, förkyld och dan är jag .. hujedamig, denna helg kan sluta bra ..



heeejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0