erica va det, med mera !!


haha , lite flams och trams från mig :)

erica va det ! , eller hur va det ?!


eller hur va det ?!


vi tramsade runt i något ljusrum uppe i top of the rock


jag är kung på att tramsa runt på video :)



haha, nu blev det många videos på en och samma gång , men det är vad vi har sysslat med idag i stort sätt ;)
vädret har inte varit kanoners och det har väl påverkat allas humör idag .. OPS .. lite tjurigheter , men det ska väl höra till det också ibland ... vi åkte en bussrunda igen , suck och pust för den . tar förevigt ! KALLT va det också !

vi åkte upp till top of the rock och checka ut över NYC , gissa om det började regna när vi åkte upp till toppen . YES !

imorgon blir det en tidig morgon då en shuttle kommer och plockar upp oss 6.20 am , GAAH ! men florida, here i come ! så nu blir det sängen :)

OPS, TA INTE MINA VIDEOS FÖR SERIÖST. JAG ÄR BARA SÅN IBLAND :)
I HOPE U ENJOYED

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahhaha ! Alskar att det ar du och barnen som leker i ljusrummet. Aah Erica det har gjorde min dag ! HAHA <3

2009-10-24 @ 14:23:24
URL: http://mcb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0