KORV

haha, vi tog en lunchbreak med lite hot dog mitt under dagen :) och mamma betalar , TOPPEN !

 


och det fick bli en liten uppdatering , speciellt för mina läsare och kommenterare (julia) , du hänger med bra ;)



ne , men vi har knappt tid med datorn nu , sightseeing för fulla muggar, har ju köpt sånt där buss för två dagar, så nu åks det mellan alla sevärdigheter här i NY , trötta som asen va vi idag . freja ligger fortfarande halvvaken här jämte mig medans de andra 3 somnade för ett bra tag sen . vi bör nog lägga oss snart .. blir ännu en lång dag imorgon , dock kanske lite kallare än dagen + väder . GRYMT UNDERBAR DAG, 25 grader och man kan inte klaga :) GUTT !! men vi hade en liten trevlig middag på hotellet ikväll , beställde kinamat och gjorde vårat eget lilla matbord , mysigt !

PEACE OUT FOR NOW , DONT FORGET FACEBOOK


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag känner mig hedrad! ;)

2009-10-23 @ 16:10:23
URL: http://callh.wordpress.com/
Postat av: Julia

Och FYI, de heter inte korv utan körv!

2009-10-23 @ 16:11:40
URL: http://callh.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0