sick and tired

så kan man ju beskriva dagen .. har ju varit ledig sen i fredags .. i helgen kom christin till stan och det blev en hel del humor tillsammans med malin, christin och julia i helgen :) blev dock ingen fotboll (förlåt johanna).
men en hel lyckad helg och fredagen spenderades även tillsammans med AJ , mys !

igår åkte jag iaf hem och va inte hemma i huset förrän 12 på natten :P haha , stuck in the traffic , believe it or not ! dom höll på med någon jävla skit . men iaf så har jag inte gjort så mycket dom senaste 24 timmarna . sov till 1 imorse pågrund av en förkyldning .. sånt gillar vi inte !

åkte till bibblan med några försenade böcker , ups ! åkte även och plockade upp familjen pagon på dulles airport runt halv 9 nu ikväll , dock vart det en del förseningar så dom inte kunde gå ur planet .. så jag satt i bilen och väntade, tacka gud för radio ! möts av sjuka barn , JIPPI resten av veckan typ . max va allra värst , gnällde hela vägen hem och han hade tydligen vart sådär hela helgen , baby reese hostade och nös rätt mycket och gjorde söta små ljud .. chase mådde inte heller bra , jag hoppas på att inte ha sjuka barn hemma denna vecka, inget kul då !

idag måste jag erkänna att nu känns det väldigt nära, 2 veckor till sista arbetsdag , kan bli en extra dag , får se om jag orkar :D höhö . måste se till att göra något annat dom sista dagarna innan min kära familj kommer över till mig på semester . dom kommer ju inte förrän den 21 oktober , och jag har sista arbetsdag den 19 okt .. någon som har en plan ?! :)

bjuder på en fredagsbild , pokerface spelades ur högtalarna,
sicket bra pokerface jag har va?!


Kommentarer
Postat av: josefine

Snart snart snart är det den 7:e, jag LÄNGTAR! :)

jag älskar dig <3

2009-10-06 @ 10:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0