sista kvällen med johanna

för sen drar hon på sin sista månad .. nu är det mycket folk som droppar av alltså .. imorgon säger jag hejdå till saara . men iaf, mötte upp johanna och idaa och det va ju lite hejdå för idaa också eftersom jag aldrig kommer se henne i usa igen , fast hon bor ju i mjölby så det blir lite närmare varandra i sverige :)

vi drog en middag på panera . senare åkte vi och släppte av idaa hemma hos henne sen drog jag och johanna tillbaka till target och strosade runt . efter target åkte vi hem till henne för hon va snäll och skrev ut papper åt mig och jag fick hennes våg också :) så imorgon ska det vägas väskor litegrann .. hehe . har fått ner det mesta i väskorna faktiskt ..

"hej, jag heter erica och har en stor röv , men ibland åker jag ändå barnstol"
otroligt att jag fick plats, HAHA

idag va det 10 grader ute , KALLT ! hittade denna på target.
17 dollar kändes för dyrt nu när jag sparar, men visst är den snygg?!

bara för att johanna säkert är jättesöt bakom den där masken ;)
du kommer bli saknad, du va ju trots allt en av mina första vänner i USA !

LOOOVE <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0