sista utekvällen kom och gick

alanna svängde förbi och vi gjorde iordning oss för att åka till julia .. stoppas dock i trafiken pågrund av en olycka .. alanna peppade mig till att fuska i trafiken och köra om på insidan (äsch , jag hade bråttom) , gick smort !
vi kom till julia och hitta parkering är ju JÄTTEKUL, speciellt efter att ha letat efter en i typ 20 minuter gata upp och gata ner :P ringer malin och säger att jag minsann åker hem och att jag är trött på att leta parkering , bruden hinner bara komma utanför dörren och hon har en parkering åt mig , jag har aldrig lyckats riktigt bra med fickparkering ! hade aldrig klarat att fickparkera utan malin ?!

vi drog igång med förfesten, eller den va ju iofs igång redan , hehe .. men det blev lekar och skratt .. glasen blev tomma och klockan blev sent , vi drog oss in till third i regnet . jag måste säga att min kväll va TOPPEN :) thaanks girls ! och tack malin för den underbara sången :) <3

yes, så nu är man alltså två jobbdagar ifrån att se familjen igen ..  börjar bli nervös !! vet inte varför?
men iaf, jag och alanna åkte hem till mig efter att ha hänkat hos julia ett tag , kommer hem och umgås med reese ett tag och det ringer på dörren .. jag öppnar och utanför står en ung brud ?! MIN NYA ERSÄTTARE ! eller troliga, kändes lite konstigt , men hon verkar trevlig och söt så killarna får det säkert bra med henne .. vet dock inte vad mandy och dom tyckte, jag får ju aldrig reda på något :P men jag måste erkänna att det va jobbigt att se henne , det är ju mina kids ?!

NEE, nu är jag för trött ..
och jag tittar på en mega bra film på tv :) "daddys little girls"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0