universal studios

okejdå , jag hittade faktiskt mammas kamera så jag la in hennes bilder :) ENJOY


vi sörfade

wohooo , believe it or not , vi va faktiskt där :)

mera maskotbilder ;)

jahaa. tuggad på blev man också !

här ser ni nya johansson-posen utanför det bästa på hela dagen .

pose a la johansson

titta, där står mitt nya åk !

mitt åk nr 2 , vin disel sa att det va okej att låna den :)

och vi hälsade även på svampbob :)

nu har ni iaf en liten synvinkel från hur dagen såg ut ! lite tjurigheter och trötta ben , men äsch .. det får höra till på dessa långa dagar . nu är det bara att ta nya tag och ladda för imorgon ...

P.S NU LIGGER JAG INTE EFTER IAF !! :) D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0