ännu en helg

jaha, jobbade som sagt fredag och lördag ... åkte till malin vid 8 och det bar vidare till camille för förfest ...

hade en liten olycka med min mobil i bilen då en drickburk med cola i exploderade i drickhållaren och min mobil kind of simmade omkring däri .. men se på fan , efter några återupplivningar så funkar den igen , måste hålla mig i skinnet , vill inte betala en ny telefon en månad innan jag åker :D


däri simmade han min kära lilla mobil


svenskarna på G


pimp my hairband


här någonstans började det gå utför

japp , utför va det !

noah och snyggdan

svenskarna och en random guy

tim med pengarna ;) han fick mig iaf drifull

japp, thaaaa creeeeeew !

sen vart det svart och jag blev sjuk :( shit happens så att säga !! en bra kväll iaf .

crashar just nu hos malin , vi har vart på blockparty , mycket folk och mycket trevligt, det bjöds på lite dans och vi såg även på legally blonde 2 ... imorgon blir det en dag med shopping då man är ledig pågrund av
"labor day", vet i tusan vad det är, men jag tror dom firar att man arbetar typ genom att ha en ledig dag.

på tisdag börjar ungarna skolan, YES.. imorgon är det även 6 veckor tills jag slutar jobbet som aupair , YES !


Kommentarer
Postat av: Malin

FELCITERING! Haha, jag och mina dumma kompisar alltsa.;) Ja bara nagra dagar kvar, haha. Living the dream (on thursday) WOOOOOOOHOOOO! (se, "wohoet" ska vara sist ;) )

2009-09-08 @ 00:42:51
URL: http://mcb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0