dra mig baklänges



blev nyss klar med mitt skolarbete inför helgen , och jag vet inte vilket år jag trodde att jag skulle vara kapabel till att skriva nästan 3000 engelska ord i ett arbete. 2918 blev det iaf och 5 sidigt är det ! FETT STOLT över mig själv :) ville bara säga det ... börjar jobba om ett litet tag, jobbar endast några timmar idag, för jag ska ju köra till helgkursen idag, så jag måste sluta tidigare :) har dock ett litet miniarbete kvar, måste skriva dom där 3 veckornas aktivitets schema, men whatever, det går fort när man hittar på :) hahaa .. + att alanna ska göra det åt mig !

förövrigt satte jag alarmet på 9 idag, mega skönt att vare uppe by then .. ville bara tala om det också :)

vi hörs med mera uppdatering under helgen .. take care out there!


Kommentarer
Postat av: Mor

Jag är också stolt över dig :)

2009-09-18 @ 19:21:21
Postat av: Malin

Men vada 9, da borjar jag jobba varje dag. ;)

2009-09-19 @ 00:14:15
URL: http://mcb.blogg.se/
Postat av: Sanna

Heej! Kom in till din blogg av en slump, men roligt att läsa, jag är också i D.c. fast lite utanför nere i VA. Var bara tvungen att kommentera för jag blev så ful i skratt när jag läste din blogg. Det där 5 sidors arbetet är precis vad jag håller på med nu... Hur mkt ska du ha för ditt... hahha Kram Sanna

2009-09-26 @ 02:36:56
URL: http://sorbergsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0