five weeks ,

then im done with this .. im over it !

fem veckor kvar alltså, sen är jag klar med livet som aupair , fett najs . dock ringde min bästa vän här i usa och grät på skype nyligen , kändes mindre bra . hon vet inte om hon ska förlänga ett år eller inte mycket beroende på mig, känns lite jobbigt att ligga i kläm . men jag hoppas hon kan försöka fundera ut det där . jag vet själv hur dåligt jag mådde när jag funderade på ett halvår extra. vi får se om jag kommer ångra det eller inte, tror inte att jag kommer göra det faktiskt..

men jag har haft ett underbart år med alla nya vänner från alla möjliga ställen .. kommer sakna livet i usa och är lite ledsen över att lämna landet och alla rutiner.. men aupairlivet - SUCK IT ... som blake så sött uttryckte sig igår när ravens slog kansas city i amerikansk fotboll ;)

dagen i sig har gått ganska fort, träningar hit och dit och upp plockning på preschool som alltid är lika intressant då jag varje gång får glada miner av max, eller inte ! i fredags fick jag ett x antal smällar , idag fick jag onda blickar och en kick . vi får se vad onsdagen bjuder på.. för han går bara i preschool måndag, onsdag och fredag ..

men han bättrade sig under dagen och blev en snäll max dom sista timmarna , sånt gillar vi :) lagade även lite lax idag också, har varit en riktig fiskdag idag, makrill frukost/lunch (mina ungar kollar snett på mig och tycker det stinker),  WHATEVER säger jag :D

började vid 12.30 , slutade vid 8 (har lite ångest att jag hade sovmorgon till 11.30 , haha)
imorgon blir det extra sovmorgon också, då jag börjar vi 1 , har även aupairmöte vid 6 också, så en snabb dag ser jag fram emot .

en liten snabb update sådär bara .. kommer kanske bli dåligt med sånna dom kommande dagarna så skolarbete måste bli gjort :P

thirtyfive days´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0