fredagskärlek

det har jag fått i mängder av min älskade max :) han har varit lite som min egen unge idag .. supergullig :D
fick även reda att jag är ledig varenda helg nu fram tills jag åker, förutom söndagen den 11 oktober då jag ska agera fotograf :)

idag är det ju fredag och fett skönt att ta det lugnt, för det är vad jag styr med :) ska se en film eller nåt sånt kul . imorgon blir det mera ös :D är ju ledig som sagt, så blir först att dra över till laila som åker hem till brasilien, sen åker jag till malin och vi har kvällen laddad med en massa drinkar :)

här kommer lite av den fredagskärleken som jag fick :D


japp, kärlek till tusen var det

såhär kära är vi :)

vi ska till och med gifta oss, så kära är vi :)

vi blev inslagna i paket

cheeeeeeeese

grät tårar över att jag snart åker hem

sen orkade vi inte mera tårar, så vi dog ...

IM GONNA MISS U HUN <3


Kommentarer
Postat av: sanna

okej men jag har egentligen ingen aning det är iallafall vad min cc har sagt och jag litar på henne så.

2009-09-26 @ 05:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0