stupid bankcard

i dom flesta bankomaterna här i usa så stoppar man bara in kortet och tar ut det direkt , men idag när jag mötte upp thais på tysons corner så skulle jag ta ut pengar åt henne för jag va skyldig henne det eftersom jag råkade handla på hennes kort i missödet då vi råkade få fel bankkort..

tar ut pengarna, går därifrån och glömmer kortet i maskinen, för den skulle vara cp och låna mitt kort under tiden jag slog pinkod och allt !! satan ...

JÄVLA KLANT JAG ÄR

så just nu har jag inte en enda krona :) spar ju pengar iaf.. troligtvis åkte kortet tillbaka i maskinen och krossades pågrund av säkerhet .. för min bank hade nämligen stängt när jag skulle spärra kortet... hade dåligt batteri på mobilen så kunde inte ringa .. så jag åkte hem till south R för att prata med dom, såklart hade dom stängt. jag ringde suntrust (min kissbank) och en telefonsvarare säger åt mig att slå mitt social security nr , och hur fan ska jag lyckas med det när jag inte ens har ett ?! så jag vart arg och la ner det där och åker till banken imorgon för att spärra kortet och skaffa ett nytt .. för som det ser ut nu så ligger pengarna kvar på kortet .. så jag hoppas på att maskinen tog mitt kort !! men det innebär att jag måste vänta många dagar för att få tillbaka kortet och jag sparar därmed 100 dollar :)

det är så typiskt av mig att göra något sånt där .. hände mig hemma i sverige när mamma bad mig att åka ner och ta ut pengar åt henne .. snäll som jag är gör jag det .. skriver min kod i bankomaten, väljer 800 kr och går därifrån , HALLÅÅ HJÄRNSLÄPP ... jag hade turen på min sida och ingen kom på 2 minuter så pengarna åkte in igen !

för att göra dagen ännu bättre så hade jag knappt någon bensin i bilen och fick använda mina sista 10 dollar på att tanka bilen ! jag hade inte förvånat mig om bilen hade valt att stanna !!

- tappat bankomatkort
- död telefon
- nära bensinstopp

FAN VAD LYCKAT !!

HOPE FOR A BETTER DAY TOMORROW


Kommentarer
Postat av: julia

Tror du kan slå in 111 111 111, de fick jag göra eftersom inte jag har något heller. Värt att testa iaf! =)

2009-09-02 @ 04:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0