torsdagen börjar ..

om 20 minuter ... fick ett sms om att jag började vid 11 , men mandy sa till mig att gå ner igen för det är bara reese hemma nu för hon och max åkte för att köpa skor till max. så min lilla kille ligger och myser just nu , det skulle jag med vilja göra.. vaknade upp av någon brud som kom hit och va ashögljud , gick ju inte att sova direkt !

men jag är vaken iaf :) camilla ringde nyss och klagade på sverigevädret, jag klagade tillbaka på det 30 gradiga vädret som vi har .. HALLÅ DET ÄR SLUTET AV SEPTEMBER OCH DET ÄR 30 GRADER !! det är svettvarmt så att säga .. är ju inte redo för ännu mer värme ,, jag va ju inställd på höst , men shortsen har åkt på nu igen, för igår va brallorna på, och det ångrade jag kan jag säga !

pratade även med pekka inatt, lite småkul sådär , han hade nyss kommit hem från spanien så han satt även han och nojjade sig över svenskt väder ..

nää nu ska jag svara lite mejl om jag hinner :D tss..


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, jag vet. Det enda man langtar till efter just nu ar kyla, sa man far mysa in sig i tjockistrojor ! :D Haha.

2009-09-25 @ 02:36:44
URL: http://mcb.blogg.se/
Postat av: sanna

Svar: min familj vill inte att jag ska köra utan VA körkort och innan ja kan ta det måste ja ta få mitt social security number o det tar tid och 5-6 veckor var vad min cc sa att det skulle ta minst innan jag hade det o kunde köra. men ja jag vet inte. kram

2009-09-26 @ 03:24:02
URL: http://sorbergsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0