underbara tjugoårsdag

vill först tacka alla som gjorde min dag bättre genom att gratta mig :) imorse när jag vaknade hade jag 38 meddelande i inkorgen .. några timmar senare yttligare 15 . vart skitglad och surprised över alla som tänkte på mig därhemma :D




dagen har bjudits på :

- övernattning hos johanna
- presenter
- skratt
- middag på cheesecake factory
- a walk to the pool
- sms, facebook och bloggkommentarer :)
- sång från alla möjliga håll (tack rickard, höhö)


alanna och malin va där :)


likaså johanna och saara

lite snajsig pose sådär, börjar bli vit förövrigt .. blä

finns en historia bakom detta kort... den sjunger :) men för några månader sen så va jag och alanna på en butik och jag gick runt med det där kortet och sjöng och sa att detta ville jag ha för min födelsedag .. och det fick jag :)

fick skönsång från servitörerna på cheesecake factory :)

hämtade även ut gratis läppglans på sephora, det gör läpparna större :P

fick dessa saker från saara , riktigt sött ...

denna väska fick jag av min värdfamilj, från milano i italien, ascool väska :)

fick även ett presentkort på 50 dollar och lite godis .. och ett kort som jag gillade mest, för alla som kan skriva i familjen har skrivit i den , så det va kul att läsa kommentarer :)

alanna va gullig och köpte resväskkit till mig :D slipper tänka på det nu , och på bilden är även johannas fotboll som lätt åker med till sverige, den är magisk :)

TACK ALLA !!
I HELGEN BLIR DET FEST (är ledig lördagkväll) hehe


Kommentarer
Postat av: Ida

oj förlåååt jag har helt glömt av att gratta dig.. bättre sent än aldrig så GRATTIS SÖT! verkar som din dag varit great :D såå braa L

2009-09-03 @ 09:50:20
Postat av: David

BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOZE! :D

2009-09-03 @ 22:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0