whos that chick, thats rockin’ kicks?

en underbar helg har det varit med mycket humor .. sånt gillar vi :)

på lördagen åkte jag ju som sagt till malin , pratade lite med gunilla om regler och sånt för att komma tillbaka till usa och hur stora chanserna är att få jobb och möjligheter.. men dom ser inte så stora ut faktiskt :( ajaa, får hitta mig en amerikanare och gifta mig med . i guess ! :) efter en pratstund drog jag och malin till giant för att handla hårfärg och groggvirke .. haha .


färgglada små drinkar blev det och vi satte även poäng på dom.
jag fick kväljnigar efter nr 3 .. haha, men kul hade vi :)

stora drinkar va ?

vi pimpade svedkan lite

hallå sverige, snart kommer vi hem och röjer ! did u miss us ?

haha, vi hittade några snubbar från west virginia, helt plötsligt flyger jag i luften för att denna kille schlängde opp mig och sen satt jag fast :P en jävla kul och chockerande kväll :) dont worry , det ser värre ut än vad det är . haha

en av vakterna som tycker om oss svenskar, third va inte lika kul utan oss svenskar :)

jag tror det faktiskt är första gången som jag följer med malin hem som planerat, jag har ju alltid råkat dyka upp lite här och var :) men denna gång blev det en taxi hem till malin i mclean, skönt att vakna upp i hennes säng faktiskt ..


efter partylördagen kom hockeysöndagen :)
vi vaknade upp efter 6 timmars sömn och käkade lite köttbullar, brunsås och potatismos till frukost , mums :)
vi skyndade oss till metron och åkte in till verizon center där matchen mellan caps och rangers höll ..
vi kom visst lite sent , typ sprang från metron till matchen .. jag vart förvånad över hur bra man egentligen ser på en hockeymatch, vi satt längst upp, jag trodde inte man skulle kunna se pucken , men där fick jag så jag teg .. höll kära far uppdaterad under matchen :) matchen slutade iaf 4-3 till caps, efter mycket om och med och en bänkning för inte en allt så bra henke lundqvist .. caps ledde med 4-0 in till cirka 10 minuter kvar av matchen kanske, sen vänder rangers och piskar på ordentligen mot caps och får in det till 4-3 , men det höll inte hela vägen, blev faktiskt ganska spännande till slut :) jag är glad att jag åkte på den matchen med världens bästa sällskap .. jag mötte även finska saara på metron som också skulle på matchen , och johanna och idaa va även där :) så vi vinkade glatt där inne i arenan . haha


för er som kan låtsas att ni va där :)

#30 HENRIK LUNDQVIST. NY Rangers

där sitter lundqvist bänkad och dan i hans keps ;)

usch så blek och dan man är :S

bara för att visa att jag inte ljuger och hittar på nu :)

en fett underbar dag , slutade med lunchdate med johanna och idaa på donken såklart :)
på vägen till donken så ser vi en dam liggandes i rabatten och malin häver ur sig , erica, där ligger ju din mamma !! :D hahaaa, jag garva ihjäl mig och bara, men mamma vad gör du här :) så jag hoppas det är okej att jag hänger ut dig här på bloggen älskade mor ?!



TACK FÖR IDAG, SLUT FÖR IDAG !


Kommentarer
Postat av: Mor

Du är så kärleksfull och gullig :) Erkänn att du saknar mig så mycket så du ser mig överallt ;)

2009-09-29 @ 06:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0