bartender a la mallorca

yees, finally kommer det alla troligtvis där hemma har väntat på, en sjujävla uppdatering , eller ja , kanske inte ..

i söndags började hela resan , vi flög och det gick kanon , det är många underbara människor med på resan , bor roomie med 3 brudar till ... vi kom ner och vi köpte sprit och förfesten va i full gång . det gick ganska hårt till och e4an is the place to be. där spårar det för en del , eller ganska många :)

i måndags va första lektionen och vi alla va skakis när vi gjorde drinkar.. gick i skola mellan 10 - 4 , sen va det fest och det spårade så dant att vi visst fick varningar från hyresvärden , men vi va ju inte ensamma , haha ..

igår tog vi det jävligt lugnt och jag har nog aldrig varit så bakis förut , trött och tjurig va jag efter den dag i skolan mellan 4-10 ... jag somnade iaf innan 12 .. låg på stranden på morgonen och brände lite fläsk , nu jävlar ska det brännas :D

idag har jag varit jävligt utvilad och det har varit den roligaste dagen i skolan då vi har fått mixa ihop en egen drink då gäster (andra elever) har frågat efter något gott ... kastat flaskor har vi gjort också , och det börjar gå jävligt bra ... lärarna springer och slår och skriker i barerna för att stressa oss :P ikväll blir det visst hårt igen , för malin fyller år efter 12 ;) imorgon har vi sovmorgon igen , så då får man köra hårt :D

jag vet i fan vad jag ska skriva , men jag lever och pengarna går åt , nästan för snabbt :( idag ska vi försöka göra något åt att pengarna går åt , så det blir att handla hem mat till lägenheten ..

vi har strålande sol och klarblå himmel :) men jag har inte badat än iaf .. om kameran har jag inte använt , för den är som den är så jag lånar kort från mina roomies ;) det kommer väl mer uppdatering en annan dag. jag har ju semester typ :P fast idag blir det nog lite plugga av ..

detta är väl inte speciellt roligt då inga smaskiga detaljer kommer fram , men det som händer på mallorca, stannar på mallorca ;)

skriv gärna till mig på facebook eller mejlen så ska jag försöka svara när jag har tid :) det tar ju sin lilla tid att blogga ;) ska försöka få med bilder någon dag när jag har fått bilder !

HA DET GÖTT , FÖR DET HAR JAG :)
nu är det feeeeeeeeeest !

Kommentarer
Postat av: ida.g

hahaha men du är ju "staff" nuuuu Erica.. Då är det inte what happens in Magaluf stays in Magaluf, det är NI som ska glappa om alla smasigheter som händer så nästa inlägg vill VI ALLA ha en himla massa detaljer :D:D:D!!



Se nu till att vänta i 8 veckor tills å kommer jag till er.. Ha de bäst PUSS PUSS!

2010-04-28 @ 17:03:29
Postat av: josefine

heej :) skönt att höra att du kom fram som du skulle :) Du verkar ju ha kul också, så jag hoppas att allt är bra med dig, jag saknar iaf dig ännu en gång :) LOVE <3

2010-04-30 @ 14:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0