grupp 2

alltså , FATTA , 20 dagar kvar :O yeeeeeeeeeeeees ! jag är lagom peppad måste jag säga :) om alltså 20 dagar så är jag på självaste mallorca och lever lyx , eller vi kan ju alltid låtsas ... men om typ 18 dagar så är jag påväg till sthlm för att bo lite hos malin och fira henne för tidiga födelsedag :P vi slår på större på mallorca sen , hehe . beställde tågbiljetter idag, så det är färdigt och utskrivet , och nu är det så jävla nära !! :D är skitnervös för att jag ska glömma massa viktiga saker som tillexempel pass eller nåt livsviktigt . hehe . men det går nog bra , ska försöka få med mig allt :)

annars då , fest torsdag, fredag, söndag?! whats up ??? ..
torsdag va riktigt najs, en lagom impuls då emmy ringde strax innan 6 och tyckte vi skulle följa med henne ut , och fest blev det :) gick till platå och muckade lite med brudarna bakom oss i kön .. träffade även på lina och mikaela också .

fredagen va en planerad påskfest hemma hos carina och mathias , massa god mat och lite för mycket att dricka resulterade i magsjuka och övernattning .. ops . inte alls planerat.

lördagen skulle jag festat men jag pallade verkligen inte trycket , hur ska magaluf gå egentligen ?! GEEEEEZ, men va iaf snäll och skjutsade på festfolket :)

söndagen skulle blivit en monopolkväll men blev visst till ett impulsåkande till pumpen i södra vi, måste säga att det va ett jävla bra drag på stället med ovanligt mycket folk för att vara en söndag :P men det va en trevlig kväll iaf.

idag är det måndag och vädret SUUUUCKS !! jag och mamma som plockade iordning på utemöblerna igår ju , hoppas på bättre väder framöver utan snö och rusk :P annars så har jag ju mitt underbara väder om tre veckor, hehe :)

NU ÄR JAG HUNGRIG , det blir en famous a la pappas köttbullar på menyn :) gillart ! hejdå .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0