TOLV

woooot wooooooooooooooooooooooot .. endast tolv dagar gott folk :)
kan man längta mer eller?



fick ett litet samtal idag från rickard, som ville spela monopol , haha . så jag begav mig upp till belinda och rickard, eller ja , jag hade ett krav på att bli hämtad om jag skulle spela :) belinda va duktig och utklassade både mig och rickard . har även lagat lite mat och tvättat idag , har pluggat drinkar också , snart sitter dom allihop i bakhuvudet ! blir att plugga lite till och sedan blir det en promenad och dejting in the dark ;)

igår blev det storstan och lite ärenden, köpte hårinpackning, lite sprit och platsglas till mitt lilla lördagsgallej :) kommer hem kärt folk till mig och grillar, blir skönt att umgås med mitt lilla gäng nu innan jag drar igen , är så glad att dom flesta har tagit sig tid att komma :D ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0