klagomål ?!

det får jag från både höger och vänster :) HAHA .. så det är väl dags att köra en uppdatering så ni vet vad som händer i mitt intressanta liv ...

NYÅR
spenderades hos älskade lina med vänner . vi va inte så många , men kul hade vi ändå :) blev lite spel, mat och en del alkohol..

mitt mål med 2010 är att dricka mindre .. och det tycker jag väl att jag lyckats ganska bra med hittills , har inte druckit på två helger , och inget blir det i helgen heller :) gott !

SPANIEN
Nu gör jag det officiellt för dom som inte vet om mina planer för framtiden. jag åker till spanien för att göra en bartenderutbildning i 3 veckor den 25 april,  stannar dock i på obestämd tid . så vi får väl se :)

FÖDELSEDAG
I lördags blev det födelsefirande för emmy :) vi käkade först mat på ming palace och sedan gick vi för att bowla på citybowl . riktigt najs med en tjejkväll ! mera sånt .. måste tillägga att jag vann bowlingen med 197 poäng på 1½ serie :)

 

UTSEENDE
mitt hår suger riktigt mycket just nu ,.. mer missfärgat kan det inte bli ... blir så irriterad ! måste fixa till skiten snart .

JOBB
går inget vidare , måste kicka mig själv i röven snart . skulle sökt ett jobb men det blev inte som tänkt då dom drog tillbaka ansökan tidigare , skit också ! men jag forsätter väl att gå på jobbcoachning 3 ggr i veckan :P

ÖVRIGT
jag mår toppen och har faktiskt träffat en riktigt underbar person :) mer info om det kommer när jag har det.  haha . men jag mår bra !

 

 

PEACE OUT

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄNTLIGEN tog du dig i kragen och uppdaterade mig lite :D bra bra bra..

hihi spanien är ett land där man dansar tango, och jag ska dit och hälsa på dig och dansa allt :D!



Vem är denna lyckligt lottade underbara person då? :D lalala

2010-01-12 @ 09:47:58
Postat av: Ida

oj glömde mitt namn. IDA! :D

2010-01-12 @ 09:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0