Farbror Ångest

Han har varit och hälsat på mig på morgonen nu , fick sån jävla ångest från att ha sovit i nära 12 timmar inatt . Speciellt eftersom jag somnade 4 timmar på eftermiddagen igår :S Nu måste jag väl ändå få påpeka att jag är rätt så utvilad iaf :) Gjorde absolut ingenting igår , såg två filmer och den ena sög och den andra har jag redan sett . Nu har jag liggsår ! Haha, så idag blir det att göra något åt dagen. Blir att dra till allsången ikväll med Pillan , om man inte glöms bort vill säga :P

Har dessutom gått ner 1 kg på en vecka och några cm här och där :) greeeeat . Men nästa vecka skrotas nog gi för ett tag :P Eller man kan ju alltid försöka, men det kommer vara svårt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0