happy :)

Idag va det ungdomens dag i kisa , som vi på jobbcollege anordnade .. vart bra till slut :P Är troligtvis med i tidningen imorgon också , gooosh !

Alanna ringde nyss min mobil också , saknar henne något enormt ♥ känns kontigt att ha en av sina närmsta vänner 19802375025 mil bort :( Men hon planerar att åka till sverige över midsommar,  bara för att vi dricker och sjunger då . Lärde henne ju "helan går" i usa :) Älskade USA , ibland önskar jag att resan aldrig tog slut ! Saknar fortfarande det landet varje dag !

Åker kanske till motala och hänger ikväll med , vi får se . Det beror lite på :) Men jag är glad iaf ! :)

(ser ju inte sådär jätteglad ut på bilden, haha, men nu ser ni mitt kalasblonda hår också)

 


Kommentarer
Postat av: christin

Saknar också USA varenda dag :D och saknar dig Miss Army ;)

2010-07-23 @ 22:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0