I'd rather be with you

det fuskades väldigt mycket med GI till slut om man ska räkna all alkohol i helgen , gosh ! men kul va det :)

I torsdags åkte jag och lina till vimmerby för att fira till det lite på kvällen , en galen kväll och lite tjurigheter i slutet ! Haha , vi ville ju verkligen inte åka hem , så kul var det :)

Fredagkvällen blev lugn med beachvolleyboll, asroligt ! Det kommer det spelas oftare tycker jag :) Det är vad jag sysslade med den fredagen, för resten av dagen såsade jag i sängen.

I lördags blev det att dricka några glas vin till kisapokalen som damerna vann :) Herrarna är inte ens värda att nämnas !!! ;) På kvällen drog jag, lina och daniel ner till vimmerby igen . Det blev svårt att toppa torsdagen, men jag kom i form efter "tequila slushy" . Det blev att åter igen inta dansgolvet och där hittade jag en sötsak , sånt tycker vi om :) Blev lite senare hemgång för min del, men jag hade sällskap, så det gjorde absolut ingenting! Nästa v28 så ska jag se till att vara ledig och bosätta mig i vimmerby den veckan :P Jag kan ju allt om folkrace nu ju, nästan iaf!

Igår hade jag en sån där såsar-dag igen , hehe. Så det blev inte mycket gjort den dagen heller.

Idag däremot så har jag iaf promenerat en bra stund. Skönt ! Men väntar på pengar så jag kan köpa nya skor som man inte får ont av :) Sen blir det att komma igång på riktigt igen.


Är också fruktansvärt trött på min header , så jag ägnar nog kvällen åt att göra en ny tror jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0