jippoooo

Gårdagen va toppen , vi skippade parken och björn , ingen annan ville dit så då ville inte jag heller det till slut :P Det regnade helt klart för mycket. Vi började hemma hos älskade Pillan med reeekor och vin :) Vårat mål blev att tömma min vinbox, och vi lyckades ganska bra med det. Haha ! Efter lite pyramid spel och många elakheter senare så begav vi oss till David och festade vidare innan vi till slut hamnade hos Robin & Hugo där det va minst sagt för många fjortisar ! Jag har aldrig sett så många samlade på en och samma gång ! Fick ett mer roligt samtal vid 2, så jag smet ut från festen och drog hem istället, fast det hade varit gott med en pannkaka hos David, men det får bli en annan gång :)

Ikväll ryktas det spelkväll hemma hos carina och mathias :) härligt härligt , sånt tycker vi om . Skönt att ta det lugnt ibland, speciellt idag känner jag. Kommer nog vara ganska trött och seg, telefonen har gått varm inatt , PUCKON ! :P


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha!!

2010-07-25 @ 11:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0