kick ass

just nu känns allt bra , förutom seg sen gårdagens fest . det va en rolig kväll ! :) mycket bra !
haha. kom hem vid halv fem imorse och trodde jag va värst , men då kom pappa från efterfest vid 8 ! haha . vilken jävla familj vi är ;)

äntligen har jag fått chansen att få provjobba bakom baren, på torsdag är det jag som kör bakom baren på harrys i linköping :) och på lördag hjälper jag till bakom baren på örsåsa, så sväng gärna förbi ! kul att jag fick två samtal på samma dag, 2 juli va en bra dag :) jag hoppas att det går bra på torsdag, måste träna på drinkar då jag tydligen inte har så mycket kännedom om vissa drinkar , haha. fick lära mig några nya drinkar igår på förfesten. "en rickard och cognac" ;) haha.


idag är det även "4th of july" , en stor dag i amerika då alla springer omkring i usas färger och flaggar. saknar mitt amerika !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0