oplanerad söndag

Vi va bortbjudna på middag och spelkväll hemma hos Carina och Mathias. Det va meningen att jag skulle köra, så blev det inte då jag skulle dricka flötgröt med dom andra. En väldigt god drink måste jag säga. Efter två sånna gick vi på isbjörnarna, jävligt goda drinkar :) Men kanske några för mycket, för min mage mådde inte bra av all kolsyra! Vi spelade spelet "med andra ord" ända in på småtimmarna, riktigt roligt, speciellt när man har en medpartner som verkligen fattar allting men det ändå är så fel förklarat :) Vid framåt 2 hade jag fått nog av spelandet , så jag gav bort min plats till christoffer innan han slutligen fick skjutsa hem mig på moppe , haha . Ni hörde ! Det är ju tur att klockan va så pass sent en söndag så ingen fick se mig :P

Det va en trevlig kväll som alltid spårar lite ibland tillsammans med detta gäng, en del fick nog i sig några isbjörnar för mycket igår :P På lördag väntas en vecka på Öland tillsammans med detta gäng , en tuff vecka framför mig känner jag. Vad hände med GI ?! haha . Vi får väl se .


Kommentarer
Postat av: christin

Vi MÅSTE bara ha en reunion och ses :D FESTA sönder typ hahaha så vi hittar vårt rätta jag som vi hade i USA ;) saknar dig :)

2010-07-26 @ 19:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0