björn

har varit för trött för att uppdatera bloggen nu , men här kommer en liten update .

i fredags va det student för lillasyster och kusin, mycket trevligt med kalas och släkt ! blev även att köra studenterna till linköping , tog med mig två vänner på resan dit för att mellanlanda hos josefine i linköping . vi skulle ta en kisspaus på mcdonalds i valla , och bilen vägrar starta efter en liten miss från mig . en snäll gubbe hjälper oss efter ett bra tag med elkablar till batteriet , bilen går igång , YES !

lördagen : förmiddagen gick snabbt och jag fick stressa iordning mig för utgången på kvällen. pillan kom förbi mig och vi drack mojitos och pina coladas :) mumma ! sen drog vi hem till henne och det trillade in folk lite eftersom , sen va det dags att dra sig till parken . vart lite hetsdricka på vägen och sedan gick vi in. parken hade problem med ström och jag tycker synd om björn rosenström som fick hela konsterten förstörd pågrund av proppar som gick , men jag hade kul ändå . haha

igår : då va jag trött ! och jag myste med film och alfabet hos pillan.

idag : va jag trött på morgonen , åkte till arbetsförmedlingen och nu känns det bra igen :) tack maja !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0