beach 2013

jag har i många dagar gått och grubblat över om jag skulle dragit på mig löpardojjorna, men har alltid varit för lat för det. IDAG, FINALLY , så tog jag tag i det efter att ha blivit väckt av syster på morgonen ! va ute på en liten runda i 35 minuter och det va så jävla skönt ska ni veta ! :) jag ska göra det oftare iaf . jag har gått och mått bra hela dagen över det nu . tänk att man alltid ska vara så jävla lat och inte kunna ta tag i saker. men jag är ett steg närmare beach 2013 :)

nu har jag skrivit om hur duktig jag varit idag, nu ska jag ta det sämre fast mycket roligare .. haha . imorgon ska jag partaja med mina brudar i stan ♥ älskade belinda kommer ner till byn idag och leker med mig och pillan på myskvällen ikväll :) skönt att ha sånna kvällar med vännerna faktiskt. men imorgon blir det som sagt partaj och sleepover at josefine´s .. wohoo . vinboxen är köpt och har fått mer pengar än beräknat denna månaden , så det kan bli några plagg innan maggan alltså :) blir shopping imorgon på dagen. måste köpa lite baskläder! efter det så drar vi till josefine runt 4 och laddar våra halsar för vi ska sjunga för fulla muggar imorgonkväll :):):)

nu har jag iaf gett en uppdatering , kommer klagomål lite då och då . det är inte alltid jag orkar med bloggen heller. men måste ta tag i det också, för jag måste ju träna uppdateringen inför spaaain !! :D igår va det förresten 1 månad kvar till avgång , HELL YEAH !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0