done with you

jag har äntligen läst klart min kära bok som jag började läsa på för 3 dagar sen :) lite duktig känner jag mig faktisk. men känner mig ännu bättre när jag vet att jag steg upp tidigt imorse för att sällskapa med belinda till stan. hon skulle på jobbcoachning så jag erbjöd mig att åka med henne för att sedan inhandla lite viktiga saker! vi åkte bussen TJUGO ÖVER 7 , det ni ! så vi va inne i stan på sensus vid kanske 20 över 8 :P då bjöds det på gratis varm choklad av en snäll gubbe, tack :) medans belinda lekte picasso , läste jag i min bok. efter ett bra tag på sensus så begav vi oss ut på en shoppingtur där jag hittade en ny borste, mera blekmedel och snoddar. jag åkte ju även på att handla nya leggins till mamma efter tragedin i lördags :) vi lunchade även på kebabbaren (a)

jag har fuskat massor denna vecka och vill INTE gå ner och se när jag ännu en gång har misslyckats att gå ner . haha. så jag stannar hemma imorgon . det kommer kännas bäst för mig :) skärpning på mig till nästa vecka !

THATS ALL FOR NOW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0