nya tag

Efter min sjuka sits jag hamnade i vill jag bara börja om och ta nya tag. Nu blir det CHICKS before DICKS, såvida inte det gäller mina grabbar grus, för dom älskar jag ändå :D

GÅRDAGEN:
- Va på polisbesök igår, och vill bara säga till DIG att ring INTE igen! Det kommer att bli konsekvenser på det !!

- Blev även ett besök på bolaget, för nu finns det ingen som säger till mig att jag inte får dricka längre ;)

- Har blekt håret också, då snackar vi blekt, är dock orange/gul på vissa ställen , men det fixar vi kanske till.

- Va på VV igår och hade mot alla odds gått ner 0,5 kilo . Bättre än inget! :) Dock går det inte så bra, tappar motivationen varannan vecka så det blir hekto upp och ner hela tiden. Så på 7 veckor har jag gått ner 5,8 kg. Fast jag mår mycket bättre i mig själv. 19 kg kvar, sen är jag nöjd. Men det kommer ta tid och NEJ jag kommer inte tyna bort ;)

Ikväll blir det skid/snowboard åkning med en hel del vänner , kalaskul ♥ ska stötta min älskade vän belinda i första försök till att åka skidor i sitt liv :) Sen ska jag äta korv och dricka festis. NAJS ! Men nu är jag törstig på vatten, sen blir det att svettas , för nu ska kilona bort i ren ilska :)

mitt hår, men det skiftar som sagt, men hoppas på att mitt silverschampoo kan hjälpa mig

TAKE CARE


Kommentarer
Postat av: josefine

hoppas du mår bra och har struntat i den där idioten nu, pepp på att ses och ha kul imorgon, jag längtar! ses imorgon <3

2010-03-05 @ 12:37:59
Postat av: Mikaela

VV! Kämpa, kämpa !!! :):)

det går bara man vill, ge dig fan på det så funkar det!

2010-03-08 @ 21:34:46
URL: http://blackvelvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0