taggad

Idag har jag varit taggad till tusen på livet :) Allt känns så jävla rätt nu!

Ikväll blir det fest med dom bästa ♥ , blir singstar och massa fyllespel . Så ikväll är vi nog alla rätt glada :D Skönt att koppa av och tänka bort från det som har hänt . Jag är iaf glad över att jag inte fått några samtal sen i torsdags :)

Och snart är det mitt kära magaluf som gäller :) den 25 april drar jag på obestämd tid, skönt som bara den ! Åker med min bästa malin också, men jag tänker inte sitta jämte dig , du är ju brun som tusan efter thai din räka :P Men det ska bli en upplevelse att åka till något främmande och uppleva det med samma person igen :) ♥

snart drar vi :)



Igår åkte vi som sagt skidor och snowboard, är riktigt stolt över belinda som hanterade skidorna utmärkt , det ska vi göra flera gånger :D

Nej, nu måste jag tagga till och käka mat så det inte går utför ikväll , ska snart iväg till belinda och rickard på massa roligheter :)


P.S MITT HÅR SUGER ! D.S

Kommentarer
Postat av: ida.g

Snyggingar! Ser framemot att följa erat äventyyr kan jag lova. Och kanske jag tittar förbi på eran bar någon gång i sommar om ni stannar länge nog :)

2010-04-08 @ 19:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0