airplanes

Ligger och lyssnar på låten "airplanes - b.o.b ft hayley williams" , på något sett får den mig att tänka på usa , shooting stars , jag gjorde ju min tatuering där .. och jag flög massa flygplan :) det är nog bara därför ..



Men på tal om flygplan så vet jag inte om det blir åter igen att sätta sig på ett , jag vet inte vad jag vill göra härnäst .. söker jobb här i sverige , men är det verkligen vad jag vill göra just nu ?! Jag känner mig inte färdig med resandet och är bra sugen på att testa london , vi får se helt enkelt. Jag vill sätta mig på ett plan och bara glömma nutiden här i sverige , för det är inget roligt när man ingenting gör . JAG VILL GÖRA NÅGOT NU ! Jag ligger som sagt och lyssnar på musik och dessa tankar far omkring nu på kvällskvisten .. what to do with my life? Jag får spåna på det i sömnen, för nu ska jag lägga mig för att sedan fara iväg till stora staden imorgon :)



someone call the doctor cause I lost my mind .. and myself


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0