hälften

hälften av skolan har gått och imorgon har vi läxförhör , vi får se hur det går , blir att plugga hela kvällen ikväll :) skönt att ta det lugnt ..

igår drog vi ihop ett stort gäng och det bjöds på tacobuffé på en balkong , vi va alltså 20 pers på en liten balkong , mysigt som fan ;) det vart tequila på det , och vissa blev mer fyllda än andra :P sen körde vi en utgång på det och det blev till att skicka hem lite folk , haha .. kul har vi här iaf :) men vädret är inte så jätteroligt faktiskt , kallt som fan och jag lär ju få gå på pencilin när jag kommer hem , har så förbannat ont i halsen och hosta :( inte roligt ..

börjar skolan om ca en timma , då ska det kastas flaskor, ujujuj vad jag har grejer att visa när jag kommer hem ;) idag ska det även inhandlas en shaker och en flairflaska :)

vad tager vad man haver :)

lite trångt , men vad gör det , vi bara köör ändå

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0