we can do this until we pass out

ooooops för uppdatering , inte den bästa :)

Men jag är iaf hemkommen till sverige igen och jag börjar få fötterna på marken igen. Denna vecka har jag hängt mycke borta på jobbcollage och jag har faktiskt tagit tag i mig själv , finally !

Har idag hunnit skicka iväg ett cv & personligt brev :) vi får väl se om det tar mig någonstans .. annars så fick jag tips om ett jobb i stan som jag ska in och presentera mig för imorgon , puuuuuuuuh , lite nervös :P Men jag hoppas verkligen att det går bra. Ska fixa och dona lite med det personliga brevet inför imorgon. Jag är riktigt nöjd med resultatet ... tack jenny och lisa för hjälpen :)

Jag har fått en bil, eller fått och fått, delar den med syster som har tagit körtkort nu också. MAGGAN !! :) det heter bilen, eftersom den införskaffades då jag va på magaluf!

Jag har hunnit tvätta en jävla massa idag också, på grund av fint väder , sånt gillar vi! Mera fint väder åt världen, eller sverige iaf :) Hoppas det är lika fint väder på lördag, då blir det avskedsfest för gustav som åker till afganistan ... hoppas på en trevlig kväll i goda vänner sällskap!

 

saknar faktiskt mina riverside motherfuckers alot ♥
jag tror ingen förstår hur kul vi egentligen hade där nere


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vet ingenting om vad som hände där överhuvetaget... <3

2010-05-20 @ 19:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0