BACK TO SCHOOL??

Jag tycker synd om de tre små själarna som gör ett tappert försök att se om jag uppdaterat min blogg någongång :P Men denna gång gör jag dom inte besviken. Här kommer lite updates på mitt liv :)

  • Jag har hoppat av min praktik! Bästa beslut på länge, även om jag trivdes med jobbet så går inte alltid människor ihop och det gjorde inte jag och chefen på grund av många olika skäl.
  • Jag har förhoppningsvis hittat en ny praktikplats idag :) Och jag har planer på att börja plugga till hösten! Det kommer bli annorlunda, men jävligt roligt ... innebär nog också högskoleprovet i april!
  • Bestämt mig för att ta det lugnt med alkoholen då jag hamnat i trubbel som fick mig att fundera. Men polisen sa iaf att det inte var olagligt att vara full :) Men det blir lugnare på den fronten, hoppas jag!

  • Jag & mina vänner har påbörjat ett Harry Potter maraton ... nr 2 is coming up today! Härligt härligt..

  • Bilen min krånglar så det blev att bogsera den hem från stället den stannade på :( Så jag får väl ploga mig fram i vinter eller bara strunta i att gå ut överhuvudtaget och vänta på våren...

Ungefär sådär ser det ut :)
Inte vidare mycket som har hänt i mitt liv,
men jag vill som sagt få ordning på det och längtar tills jag får det...


Let's have a toast for the douchebags,
Let's have a toast for the assholes,
Let's have a toast for the scumbags,
Every one of them that I know
Let's have a toast to the jerkoffs
That'll never take work off
Baby I got a plan
Run away fast as you can




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0